29. januára 2015


Hello! 

Vítam vás pri článku o mojej vlasovej rutine. Vyskúšala som už veľa vlasových produktov, preto si myslím, že vám môžem pomôcť na základe mojich recenzií.



#shampoo


Začneme zprava. Head&shoulders.
 Tento šampón som používala asi najdlhšie zo všetkých a musím povedať, že na mastné vlasy a lupiny naozaj pomáha. Negatívom je, že vlasy mi po ňom zostávajú suché a nevyzerá to vôbec pekne.

Ďalej tu máme Aussie Miracle Moist.  Už po prvom použití sú vidieť rozdiely. Vlasy sú oveľa jemnejšie a navyše krásne voňajú.

Frizz Miracle. Tento šampón som si kúpila, aby som vystriedala predchádzajúci Aussie. O tomto však nemôžem tvrdiť, že bol taký výborný, takže som sa rýchlo vrátila k starému.

Šampón od Syoss si kúpila mamina a keď som ho skúšala, tak mi nevyhovoval. Vlasy mi po umytí vydržali tak jeden deň.

Gliss kur je taký priemerný šampón. Vlasy sú poňom naozaj pevnejšie, ale tá vôňa dostáva -.

Monoi patrí tiež medzi obľúbené šampóny, pretože ako Aussie mi veľmi pomohol.

#konditioners


Gliss kur&head and shoulders. Ani som nepoznala, že som nejaký použila. 
Môj obľúbený je (znova) Aussie. Tento kondicionér som si kúpila tak trochu omylom nemiesto šampónu. Vlasy sú po ňom jemnejšie a mne sa zdá, že aj rovnejšie.
Monoi. Krásne vonia a vlasy sú po ňom silnejšie a jemnejšie.

#masks


Masku od Aussie doporučujem naozaj každému. Pri nej nezáleží na šampóne a s každými vlasmi urobí zázraky. Má žuvačkovú vôňu a moje vlasy vždy vyzerajú lesklejšie a bez rozštiepených koncov.

Ďalším zázrakom je kokosový olej, ktorý môžete použiť nielen na vlasy, ale aj na popraskané pery, odličovanie alebo varenie. Stačí ak pred umývaním vlasov nanesiete trochu na končeky a budete určite vidieť rozdiel. Teraz som ho začala nanášať aj ku korienkom, zrýchluje to rast vlasov.

Monoi. Rovnako ako všetky prípravky tejto značky aj tento funguje, Naozaj pomáha rozštiepeným koncom. 

#sprays

Séra od got2b som vyskúšala na základe kladnej recenzie na internete. Neviem prečo, ale mne nevyhovovali. Smooth&chic má vlasy vyrovnávať, ale ja som si nevšimla žiaden rozdiel a beach girl sľubuje kučery, ktoré sa mi tiež nepodarilo docieliť.

Aussie. Používam ho už ako rutinu, lebo má ako každý ich výrobok super vôňu a zabraňuje štiepeniu končekov.

#brushing


Vlasy si rozčesávam týmto tangle teezer-om, ktorý sľubuje ľahšie rozčesávanie a nepolámané konce. Používam ho už rok a vlasy mám naozaj krajšie, ale za až taký veľký zázrak ho nepokladám.


Dúfam, že vám môj článok pomohol :)

××





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára