8. augusta 2017

haha, asi po 2 rokoch som objavila môj starý blog, a myslím, že sú tu kvalitné články, keďže aj všetky fotografie sú fotené na zrkadlovku. Je škoda že som pri písaní nezostala, pretože na tú dobu vyzerá blog fajn a dnes by som mala možno väčší hype... ale asi som sa bála hejterov.




Odkedy som nepísala, sa viac zmenilo. Už nie som hipsterka-skejterka-allblack- vegánka, ale posunula som sa ďalej. Dala som von z uší dve náušnice a tunel,  z vlasov sa mi vymylo modré penové tužidlo a narástli. Taktiež sa zmenil celý môj lifestyle, priority v živote a hlavne štýl. Jediné čo mi z toho všetkého chýba je vegánstvo, inak som zostala pri vegetariánstve.

Vždy mi príde zábavné pozrieť sa späť čím všetkým prechádzame, akými fázami v živote a ako to formuje našu osobnosť. Všetky tieto fázy, ktoré v živote prekonávame nám pomáhajú dospieť, chápať nové veci, naučiť sa nové veci, spoznať ľudí, byť niekym iným... Každé obdobie v mojom živote sa najviac odzrkadlilo na mojom obliekaní. Keď som bola malá, tak som každý deň chodila celá v ružovej, ani neviem dokedy to trvalo ale v 3. ročníku na základke som schytala za to prezývku rúžovka. Neskôr som nosila potlačené tričká a asi ma zasiahla tiež vlna farených džínsov, pretože som ich mala v ružovej, červenej aj modrej. Chvílu potom som chodila celá v čiernom, akože čierne nohavice, tričká a flanelky. Neviem, čo ma to chytilo ale asi to bolo nejaké punkerské obdobie. A keď som mala 13,14,15 som začala sledovať zahraničné youtuberky (Macbarbie07 aka Bethany Mota, Meredith Foster, Dulce Candy etc.), tak sa na mňa nalepil ich californský štýl a páčili sa mi veci typu brandy melville, forever21 a u nás podobný tallyweijl. Nosila som dlhé vlasy a aj keď boli maximálne poničené som si ich nechcela dať ani podstrihnúť a až cez prázdniny než som išla na strednú,tak som si ich dala ostrihať nad plecia. Bol to pre mňa veľký krok a týmto začal nejako môj hipsterský štýl aka veľké košele (niekedy pánske), XXL tričká a v tomto období som si kúpila aj oldskool vansy, ktoré boli hlavným trendom 2016/17. Moje obľúbené farby boli čierna a dvakrát zrecyklovaná červená, žltá a zelená. A v istom momente môjho života, som sa rozhodla obliekať viac žensky a vyhádzala som zo šatníka takmer všetky veci, čo boli väčšie ako XS a S. Isté prvky ako obľúbené mom jeans, roztrhané high waisted boyfriendy si stále rada oblečiem, ale preferujem skinny high waisted alebo cigarettes pants. V poslednej dobe sa viac zameriavam na materiál z akého je daný kúsok a ako daná vec sedí na tele, pretože už nemám rada tie messy tričká zastrčené do gatí, ale skôr uhladený look. Prestala som nosiť tenisky. Nosí ich každý a sú pohodlné, ale namieseto jedného páru, ktorý je trendy len dnes, lebo teniskovej móde sa nedá stíhať, si radšej kúpim klopkačky na pseudopodpätočku
t
Ani jednu fázu spojenú s mojím obliekaním a výstrelky neľutujem, pretože by som sa pravdepodobne nedostala k môjmu terajšiemu kvetinkovskému štýlu.

XX veronika





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára