23. januára 2015


Hello!


Po predchádzajúcich článkoch som sa konečne dostala k napísaniu "fashion postu".




Už dlhšiu dobu som zháňala takúto riflovú vestu, lebo som ju chcela nosiť s mikinami, ktoré majú potlač na rukávoch...ale zistila som, že sa mi k nim táto vesta nehodí. Nosím ju teda ku klasickým tričkám. Bielemu z h&m, s retiazkou a vysokými nohavicami, ktoré sú pre mňa teraz tiež veľmi obľúbené. Môžete ich nosiť prakticky ku všetkému. Ďalej som mala vestu aj s tričkom s potlačou, ktoré mám z pull&bear. Toto tričko nie je tak celkom môj štýl, ale keď som ho doplnila náhrdelníkom vyzeralo to super. Ako obuv tu mám tieto boots, ktoré v podobnom štýle zoženiete hocikde. Potom už len zopár prstienkov& hodindy voilà.



denim vest& high waisted jeans - Bershka
beanie, t-shirt- h&m
painted t-shirt - pull&bear
necklases- h&m
chain- Stradivarius


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára