18. januára 2015




Hello!


Dnes tu máme prvý #foodpost o mojich tipoch na raňajky. Budem sa snažiť robiť takéto health posty často, kedže je toto lifetsyle blog a nechcem tu len beauty&fashion články. Takže dnes pridávam moje obľúbené recepty, ktoré som sa snažila urobiť čo najzdravšie. Dúfam, že sa vám bude článok páčiť ♥





#only5minutes




Musli s mliekom. Ehmm.. toto je už rutina, keď mám ráno posledných pár minút na raňajkové menu a ešte k tomu na cestu na autobus. 
Musli jem zvyčajne s mliekom a nakrájaným jablkom, občas pridám zopár vlašským orechov. Ak nemáte radi musli, môžete použiť aj iné cereálie, napríklad corn flaksy, ktoré mám najradšej s nastrúhanou škoricou. 







#somethingsweet



Tento recept patrí medzi moje obľúbené, a preto sa chcem oň podeliť aj s vami. Je to pečená ovsená kaša s jablkami a škoricou. Myslím, že je to skvelý tip nielen na raňajky, ale aj desiatu.

- 2hrnčeky ovsených vločiek
- 1pl škorice
- 1pl prášku do pečiva /ja používam bez fosfátu/
- 2hrnčeky mlieka
- 2 jablká /môžete použiť aj iné ovocie/
- štipka soli

V jednej mise zmiešame ovsené vločky so škoricou, práškom do pečiva a soľou, potom prilejeme mlieko a premiešame. Do zapekacej mise dáme nakrájané dve malé jablká, posypeme škoricou a pridáme vločky s mliekom. Pečieme 30 minút v rozohriatej rúre na 180 stupňov.


Inšpirovala som sa  http://www.delicious-blog-lucie.cz/2013/08/pecena-ovesna-kase.html


#salad&drinks


Nakrájané ovocie s jogurtom pozná hádam každý. Ja mám rada kombináciu jablka, banánu a bieleho jogurtu, no vy môžete použiť aj ovocný a pridať hrozienka alebo vlašské orechy ako ja.

Ak ste čítali predchádzajúci článok, tak už viete, že milujem pitie čajov. Preferujem tie bylinkové a zelené. Namiesto kávy tu mám tento Very Berry Hibiscus nápoj od starbucks, ktorý obsahuje výťažky zo zelenej kávy.


A čo raňajkujete vy?

××
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára