14. januára 2015

10 typical things about me

Hello!


Predpokladám, že o mne nič neviete, tak sa to pokúsim trochu zmeniť týmto článkom, v ktorom sa dozviete zopár typických vecí pre mňa. V budúcnosti sa chystám robiť viac takýchto random postov, pretože ich čítanie ma veľmi baví.
PS: Cez víkend bude nový článok, na ktorý sa už teraz teším. Ok a teraz poďme na to!






#1lip_balm
Príspevok o tom ako musím mať stále pri sebe balzám na pery tu už mám... CHECK ME!
#2mineral_water/ Tea/ Coffee_addicted
Nemám veľmi rada ochutené a presladené vody a vždy keď som niekde vonku, tak si dám jemne perlivú minerálku alebo čaj. Čaj najčastejšie zelený bez príchuti, bylinkový alebo medzi moje obľúbené patrí Alps Breeze od Lipton. Ďalej milujem kávu. Moja fav je karamelové macchiato a karamelové frappuccino zo starbucks.
#3chewing_gum
Som závislá na žuvačkách. Na zelených orbitkách.
#4nails
Nemám rada ak mám neupravené a nenalakované nechty. Stačí aj obyčajný burgundy lak a nechty vyzerajú omnoho lepšie.
#5earrings
#6watching_series 
Moje obľúbené sú Pll (ako inak), GG a AHS
#7hand_cream
Skoro vždy mám pri sebe nejaký krém.
#8instagram
forevertogether
#9antibacterial_gel
Nedokážem jesť bez toho, že by som nemala umyté ruky.
#10black
Čierna je asi moja najobľúbenejšia farba. Niekedy nemám problém si obliecť čierne tričko, nohavice aj topánky. Po čiernej mám rada burgundy a bielu.

                                           

Love yourself,
You're all u have.

××



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára