9. januára 2015

Fav Lip balms

Hello!


Vonku je chladno a určite nemáte radi pocit suchých pier. Som na tom rovnako. Nevydržím deň bez použitia balzámu alebo hojivej mastičky. Preto vám dnes prinášam článok o mojich obľúbených balzámoch. 





#labello

Začneme od môjho najdlhšie používaného a to je labello♥. Keď som bola menšia musela som mať v každom kabáte labello, lebo som mala skoro stále suché pery. Okrem labella som vyskúšala zelený a ten žltý od Garnier, jelení loj a nejaké drogérkové, ale tieto balzámy v tyčinke sa mi zdajú byť najlepšie. Medzi moje obľúbené patria mint&minerals a olive&lemon cez leto, lebo sa neroztopia a po nanesení nemáte pocit, že ste si dali na pery kilo oleja. V zime mám rada naopak tie, čo sú mastnejšie ako napríklad milk&honey. Okrem toho som vyskúšala skoro všetky od farebných až po klasické. Určite odporúčam! 



Cena záleží od druhu. Do 3eur.


#BabyLips

Novinkou leta 2014 bol slávny BabyLips. Áno, mám ich zopár aj ja. Teraz už mi vôbec neprídu také úžasné a super ako keď som ich videla zahraničným blogerkám. Svoj prvý BabyLips som dostala pred rokom. Bol v odtieni Pink Punch a bola som z neho úplne šťastná. Vedela som, že musím mať aj ďalšie. Krásne hydratoval pery, mal peknú a farbu a bol to BabyLips. 


Cena je okola 2eur.


#Carmex

Možno niektoré z vás nepoznajú, čo je toto za zázrak, pretože sa nepredáva na Slovensku ani v Česku, ale ak pôjdete do zahraničia, tak toto si určite musíte kúpiť! Carmex je asi najlepšia vec, ktorú som kedy mala na perách a to som toho vyskúšala naozaj veľa. Ja odporúčam carmex na suchšie pery, ako na každodenné používanie. Je to skôr mastička, ako balzám. 





#Lip Smacker

Lip smackery mám dva a asi by som si ich nekúpila, kebyže nemajú pekný obal. V drogérkach nájdete veľa druhov a stoja do 3eur, čo si myslím, že je za takýto balzám dosť. Naozaj má peknú vôňu a tiež chuť. Ja ho veľmi nepoužívam, ale mám ho v vždy v kabelke.




#EOS

Na EOS-och ma oslovilo hlavne, že to je 100% prírodný produkt a potom určite aj komerčné reklamy zahraničných interpretov. Chcela som aspoň jeden vyskúšať a naozaj sú super. Pre mňa trocha nepraktický do kabelky, ale má super vôňu, nelepí a dá sa povedať, že hydratuje. Môj najoblúbenejší je bledoružový- strawberry sorbet.



Na e-shopoch okolo 6eur.


#Lip Butter

Moje najnovšie prírastky sú tieto Lip Butters od Nivea, ktoré sa tiež zatiaľ nepredávajú na Slovensku. Všetky tri majú krásnu vôňu. Čučoriedkový a malinový je dosť sladký a jogurtový. Na prst stačí úplne málo pokryje to celé pery.


Vidíme sa u ďalšieho článku...

×× 

5 komentárov: