6. januára 2015

Welcome


Hello!


Vítam vás u môjho prvého postu. Naozaj som nevedela ako začat, preto som sa rozhodla urobiť článok o drobných dekoráciách do izby. Pretože sa mi páčia už dlhšie tie „vintage izby“ , tak som zašla do ikei a zopár týchto mainstreamových kúskov, čo má každá blogerka/ytuberka som si kúpila. Prepáčte za ten termín, ale je to tak. Aj napriek tomu sa mi páčia a neodolala som a musela som ich mať. Nebudem sa už zdržovať a poďme na článok!





#white frames

Ako prvé som si pre vás pripravila tieto rámiky na fotografie. Ja som si do nich fotografie nedávala, ale vybrala som si citát a do druhého som vložila čierny papier.



Oba rámiky sú z ikei. Obyčajný stál  do 2eur a ten okrúhly 3eurá.


#organizer

Už dlhšie som chcela takýto organizér a keď som naň natrafila, musela som ho mať! Doteraz som používala menší organizér, v ktorom som mala kozmetiku, ktorú používam každý deň do školy. Do tohto som si tiež dala len veci na každodenné líčenie, ale je väčší, čo je super!



Tento črepník stál tiež do 2eur.





#candlestick

Poslednou najmenšou dekoráciou je tento svietnik. Ja som si kúpila ten menší, lebo ten druhý som nenašla. 



×× 

Budem rada ak mi napíšete či sa vám príspevok páčil :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára